paramore

Paramore

 

Jag har valt att skriva om Paramore för att jag gillar deras musik och vill veta mer om bandet för att jag vet väldigt lite om dem.

 

Paramore bildades år 2004. Då var sångerskan i bandet, Hayley Williams 15 år.

2002 träffade hon sina första band medlemmar, bröderna Josh Farro och Zac Farro. På senare år träffade de även de andra band medlemmarna.

 

Paramore har gjort fyra stycken album,  Debutalbumet ”All We Know Is Falling” som släpptes den 26 juli år 2005, ”RIOT!” som är Paramores anda album, släpptes den 12 juni 2007, The Final Riot! som är ett livealbum och släpptes den 25 november 2008. Nu i år har bandet släppt sitt fjärde album, ”Brand new eyes”.

Om twilight låtarna mina favorit låtar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0